Suzuki Motorcycles Forum banner
1 - 19 of 19 Posts

·
Yolo Swaggins
Joined
·
8,942 Posts
I vote for hunting down the people bidding on these... Clearly they have more money than they know what to do with and wouldn't mind sparing some with us...
 

·
Senior Member
Joined
·
151 Posts
sonofa damn. hellll no do you know the shear number of bikes i could by with that, and the spankin nice pole barn i could put up to house them.
 

·
Level 7 awesome
Joined
·
34,135 Posts
Damn that's a little rediculous imo Even if they are uncrated, you would still prob have to change a bunch of seals/gaskets from dry rotting.
 

·
Senior Member
Joined
·
235 Posts
Captain Squid said:
Damn that's a little rediculous imo Even if they are uncrated, you would still prob have to change a bunch of seals/gaskets from dry rotting.
true, but i doubt who ever buys them wont ever turn a wheel on 'em.
 

·
Level 7 awesome
Joined
·
34,135 Posts
Yeah but to spend like $60K on the bikes and then have to change gaskets/seals yourself seems kinda sucky. not to mention a lot of the stuff is prob disc if you need it.

Just saying though........I wouldn't do it
 

·
Members
Joined
·
5,173 Posts
I know a guy with an r7 would buy them
then eat top raumen for 2 years LOL Some people get the addiction worse then others lol...
 
1 - 19 of 19 Posts
Top