Suzuki Motorcycles Forum banner
1 - 20 of 31 Posts

·
Members
Joined
·
5,173 Posts
Discussion Starter · #1 ·
finally is on right now. 2 hour special then the 2 hour knight rider movie. I have to watch it just for old times sake LOL
 

·
Members
Joined
·
5,173 Posts
Discussion Starter · #5 ·
yes, the new ones were not bad at all...yup back in the day knight rider was the shit. the movie was just so/so, but didn't expect that much anyway. It's a sunday night so wtf else was i going to do LOL
 

·
Registered
Joined
·
1,604 Posts
motomummy said:
all the women except helga are pretty dang hot. crush is just hot as hell...no doubt about it.
+1 on Crush! SMOKIN
 
1 - 20 of 31 Posts
Top